dinsdag, mei 10, 2016

Deze namiddag was het “benen”-tijd. En dat probeer ik altijd te combineren met een bezoekje aan de supermarkt.

Toen ik thuis vertrok scheen de zon. Toen ik met nieuwe benen uit het schoonheidssalon kwam scheen de zon nog altijd. Maar toen ik aan de kassa van de supermarkt stond af te rekenen : gieten, jongens !

Ik heb dan maar even gewacht aan de ingang van de supermarkt tot het iets minder regende. En dan was dit toch wel het perfecte moment om mijn zelfbedacht vuilzak systeem uit te proberen, zeker ? Een grijze plastic zak die net over mijn caddy past, heb ik bovenaan opengemaakt zodat het handvat van de caddy er door kan. Ik trok dus mijn boodschappenwagentje zijn regenjasje aan, stak mijn paraplu op en vertrok huiswaarts door een malse regenbui.

Het systeem werkt ! Mijn caddy en ik zijn droog gebleven. En thuis haalde ik de zak van het wagentje, stak er een kleerhanger in en hing hem te drogen in de douche.

Spiekmadoille voor mezelf !