vrijdag, juli 09, 2004

Blub ... blub ... blub ...

Waar komt toch al die regen vandaan ? Vanuit Frankrijk, naar het schijnt. Eh bien, mes amis français : un très grand merci, zellè ! 't Is te hopen dat ze de zon ook zullen doorsturen naar hier, ALS ze die daar ooit nog eens te zien krijgen ...

Ik mag eigenlijk nog niet klagen. In mijn voortuintje, halvelings onder de bomen verscholen, komt al dat water eigenlijk best van pas. En de potten op het veldterrasje staan wel met hun voeten in het water maar dat kunnen we perfect recycleren : vanmorgen heb ik al de schoteltjes leeggegoten in de bloempotten die (droog) onder het terras staan. Zo krijgen die ook eens écht regenwater ! Lekker !

Badkamerbedenking van vanochtend : "If you shit your pants, don't cover your ass". Want dat STINKT ! Helaas gaan die twee volgens mij bijna altijd samen : als je het in je broek doet van de schrik, wil je vanzelf ook je "ass coveren", natuurlijk ...

Onderweg-bedenking van vanochtend : achter de vuilkar stond een lange file ongeduldige chauffeurs. Ze reden de mannen met de containers bijna van hun sokken, om toch maar geen minuutje vertraging op te lopen. Een dametje had staan wachten in het deurgat tot haar vuilniscontainer geleegd was en nam hem mee naar binnen. Even kreeg ik het halucinante idee dat er wel eens één van die ongeduldige chauffeurs uit zijn wagen zou kunnen springen om dat dametje af te toeken. Ah jaaaa ! ZIJ zet haar vuilbak buiten, dus is het hààr schuld dat die vuilkar daar het verkeer ophoudt ...

... Pffff ... doodmoe word ik soms van mezelf ...

Hoog tijd dat het weer eens WEEK-END is !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten