donderdag, januari 25, 2024

Telenet legt uit


Na de perikelen van gisteren, had ik een klachtenformulier ingevuld op de website van Telenet en gevraagd om uit te leggen waarom ik plots 50 euro zou moeten betalen voor een gratis product. 

Zonet telefoon gekregen van Telenet "ivm het mailtje dat je gestuurd hebt".
"Die TV-box is inderdaad gratis voor iedereen. Zolang je de oude decoder maar terugstuurt, hoef je niets te betalen."
Ik bevestig dat ik dat zal doen en vraag of ze mij dat kan bevestigen op een of andere manier. 
"Neen, gewoon het oude toestel terugsturen."
En als ik dan een factuur krijg ? Wat doe ik dan ?
"Een mailtje sturen of gewoon even bellen om het er af te laten halen."

PostNL heeft mij gisteren verwittigd dat ze deze namiddag mijn nieuwe TV-box brengen.
Meutje is in blijde verwachting en leeft op hoop van zegen !

En Telenet kan misschien eens nadenken om alles een klein beetje minder ingewikkeld te maken ? Dat over-en-weer gebel is misschien goed voor de economie maar niet zo best voor de gezondheid van de al wat oudere medemens ...

1 opmerking: