zondag, mei 20, 2007

DRINGENDE vraag aan de gemeenschap : HOE eindigt "Pirates of the Caribbean : The Curse of the Black Pearl" ???

Ik heb zaterdagavond genoten van de film op VT4 maar dat einde leek mij maar niks : Jack Sparrow en Elizabeth zitten zich laveloos te drinken op het eiland en plots kon ik DVD's winnen als ik een sms'je stuurde naar ... ! Ik dacht dat er nog een reklame-break kwam, en die kwam er ook. Maar daarna begon doodleuk The Adams Family ! Van een cliffhanger gesproken ...

Ik ben goe bezig geweest dit weekend : Zaterdag om 6.30 uur opgestaan, benen laten waxen, naar het containerpark geweest, lege flessen in de glascontainer gedropt, boodschappen gedaan ... En dan was het zaterdagmiddag en heb ik lekker de ganse namiddag spelletjes gespeeld op de computer !

Vanmorgen heb ik de "normale" zondagse taken vervuld : boven geswifferd, beneden uitgeborsteld, afgewassen. Er ligt hier nog alleen een strijk op mij te wachten. Maar ... die loopt niet weg. Als ik een bloes nodig hebben, zal ik die 's morgens wel strijken, voor ik naar kantoor vertrek.

En omdat ik zo in mijne kuis was dit weekend, heb ik vandaag mijn autootje gewassen ! In de regen ! Zo gemakkelijk ! Ik ga dat meer doen. Het was aan 't miezeren. Ik heb mijn Kaatje afgegoten met de gieter, dan afgeborsteld met mijn autowasborsteltje en een emmertje water en dan nog eens afgegoten met de gieter. Ook heel zuinig met het waterverbruik, dus ! Het is nu opgehouden met regenen en mijn bolleke staat daar te blinken.

En dan is het nu tijd voor ... nog enkele spelletjes ! :-)))))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten