maandag, juni 27, 2005

Goed nieuws ! ... Dacht ik toch ...

Vanmorgen zei men op de radio dat de berekeningsmodule van www.taxonweb.be vanaf vandaag werkt. Eindelijk zou ik mijn berekening kunnen maken en mijn aangifte versturen. Is dat ook al uit de voeten.

Mispoes ! Taxonweb zegt nog altijd "De berekeningsmodule is nog niet beschikbaar" ... Boe, boe, boe ... ! En dat ze nu niet komen zeggen dat het MIJN fout is, als ze weer zoveel achterstand hebben bij de belastingen !

En dan nu : Meutje's nieuwe Mixer. Vorige week heb ik in de Makro een nieuwe staafmixer gekocht, met klopper en hakmolen ! Zaterdag ging ik aan mijn wekelijks afwasje beginnen en ik dacht : laat mij maar gelijk de onderdelen van die nieuwe mixer afwassen, dan kan ik hem in de kast zetten."

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb het hele spul uitgepakt en al de onderdelen in het afwaswater gegooid. En toen begon het te knagen ... Ah jaaaaa ! Want ik had weer niet eerst de gebruiksaanwijzing gelezen ! Foei ! En wat zie ik in het boekje : het motordeel van de hakmolen mag wel onder de kraan afgespoeld worden maar mag niet in het water gelegd worden. En het motordeel van de klopper mag alleen maar met een vochtig doekje gereinigd worden !!!

Grrrrretverdrie ! Zal ik het dan nooit leren ? Ik heb beide onderdelen snel uit de pompbak gehaald en ze een ganse dag op keukenpapier laten liggen. Er is geen druppel water uitgekomen, dat niet. En 's avonds heb ik, met een erwt in mijn gat, elk deel van mixer uitgeprobeerd. OEF ! Alles werkt !

En zeggen dat ik mij nog zo had voorgenomen om ALTIJD eerst de gebruiksaanwijzing te lezen ... 't Verstand komt niet voor de jaren : de jaren heb ik nu toch al een tijdje, niet ? Wanneer gaat dat verstand dan eens eindelijk komen ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten