maandag, november 29, 2004

Ziezo, mijn bolleke is weer goedgekeurd voor nog een jaartje. Het is door de technische controle geraakt zonder een enkele opmerking !

In de laatste "behandeling" was het wel even schrikken. Op het einde schudden ze de auto helemaal en rekken ze hem langs alle kanten uit. 't Is te zeggen, ze heffen hem op en laten dan de banden naar alle kanten schuiven. Wel dit jaar (en da's de eerste keer) heften ze mijn bolleke wel 15 cm van de grond ! Zowel vooraan als achteraan ! Och arme ... Als ze zo sleuren aan die wagentjes, heb ik altijd een beetje medelijden ...

En, dames en heren, dit is mijn eerste technische controle met een TOEGEVOEGDE WAARDE !!! Zoals steeds moest ik in het begin de motorkap openmaken : "Ouvrez le capot, s'il-vous plaƮt". Ja, ik weet het ... In Evere zijn er niet veel die nederlands spreken. De man rommelde wat onder het kofferdeksel en kwam er met een ... tang onderuit ! Een Speedy-tang, natuurlijk. Die zijn ze daar vorige woensdag (of donderdag) vergeten ...

Bolleke is dus weer in orde voor een jaartje. Nu Meutje nog ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten