maandag, oktober 04, 2004

De zon heeft vanmorgen weer haar speciale kleurtjes bovengehaald : de hemel staat in een gloeiend rood en blauw vuur ! Ik ben er een beetje van gaan genieten, vanuit ons grote "corner office". Fan-tas-tisch !!! Ik vraag mij af waar de zon haar verfjes gaat kopen. Het zijn van die rood- en blauwtinten die je niet in pottekes vindt ... Zucht !!!

Maar voor ik al te poëtisch wordt : vandaag is het Werelddierendag !

En ik maak er Coigefruitdag van. Vorige vrijdag had ik een appel en een peer meegebracht naar kantoor. Vanwege geen tijd en goesting om ze op te eten, heb ik ze 's avonds echter weer mee naar huis genomen. Ik heb ze terug bij het andere fruit in de schaal gelegd met de woorden : "Zo, en vertel nu maar eens aan jullie vriendjes waar jullie vandaag geweest zijn en wat jullie allemaal gezien hebben !"

Vandaag onderneem ik weer een fruit-poging. Daartoe heb ik een ANDERE appel en peer meegebracht. Ah jaaaaaaa ! Iedereen mag een keer op stap, niet ?

(dit moet ik fluisteren, want ze liggen hier naast mij op het bureau) : Alleen weet ik niet of de appel en de peer van vandaag het gaan kunnen verder vertellen aan hun vriendjes in de Coige ...

Maar ... 'k zal ze misschien toch niet o-p-e-t-e-n vandaag want ... vanavond ga ik met onze (tijdelijk weduwe) Webmastster smoutebollen halen op de kermis !!!

Iedereen een prettige week toegewenst !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten