dinsdag, juni 29, 2004

Zaterdag was ik aan kalfsblanket begonnen. Die heb ik gisterenavond "afgemaakt". Zus had mij instructies gegeven maar toch wist ik nog niet goed HOE ik het zou doen : stoot door het hart, wurging ... En daarom ben ik maar gegaan voor een flinke nekslag. Bij nader onderzoek is het wel GROENket geworden, in plaats van blanket. Dat komt waarschijnlijk omdat ik boerensoepgroenten gebruikt had om het vlees in te koken. Maar 't is wel heel lekker geworden. Neemt niet weg dat Zus Webmastster natuurlijk de allerbeste kalfsblanket maakt !

En al wie mij nu nog wreedheid verwijt bij het vernietigen van slakken (pure dettol, gegarandeerd resultaat !), die moet maar eens gaan kijken op Groennet, wat je bijvoorbeeld kan doen om mieren kwijt te raken. Daar raden ze je aan om een papje te maken van gist en suikerstroop. De mieren nemen dat mee naar hun nest, smullen er lekker van, de gist zet uit en hun maagjes barsten open ... !

Toch nog een prettige en zonnige dag toegewenst !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten