dinsdag, april 30, 2024

Goede klantendienst van Delhaize

Gisteren naar Delhaize geweest. Op mijn kasticket stond vermeld dat mijn punten niet konden afgedrukt worden vanwege een technisch probleem. Het zou vandaag in orde moeten zijn. Zoals altijd had ik ge- en berekend voor ik naar de winkel ging en ik moest minstens 460 punten krijgen. Maar er werden mij slechts 68 punten aangerekend. Oh, en ik had geen enkele nutri-boost (korting voor "gezonde" produkten) gekregen ...

460 punten, da's 4,60 euro. Dus ik dacht zo, met mijn nieuwe pack van Telenet (onbeperkt bellen) zal ik toch maar eens naar Delhaize bellen, zeker ? 

Ik had mijn nieuwe pack niet nodig want het was een 0800 nummer. Een vriendelijke jongeman hielp mij verder. Ja , het was allemaal correct wat ik zei. Ik had recht op die punten en hij begreep ook niet waarom die nutri-boost er niet afgegaan was. Hij zou dat eens direct in orde brengen, zie. Kortom, de meneer kende mij 970 punten toe. Die zouden morgen op mijn rekening moeten staan. 

Weer maar eens een goede klantendienst van Delhaize !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten