donderdag, februari 01, 2024

Wie ben ik ?

Waar ben ik ? Wanneer ben ik ? Hoeveel ben ik ?

“Bén” ik wel ?

Ik vroeg 1 retourlabel aan Telenet en kreeg er twéé ! Vroegen ze zich misschien af : “Oh, die eerste hebben we die wel naar iemand gestuurd ?”

Ik belde naar het restaurant om te reserveren voor zondag. Vijf minuten later belde het restaurant mij terug om te vragen of ik gebeld had.

Nu krijg ik een mail van Telenet : “Sorry, het duurt wat langer om je te antwoorden. Je vraag met referentie S-22098390 neemt wat meer tijd in beslag dan voorzien.” Euh … bij mijn weten heb ik geen vraag meer hangende bij Telenet … ! 

Heb ik een alter-ego dat achter mijn rug om met anderen communiceert ?

Ben ik soms in een andere dimensie beland ?

Ik weet het even niet meer ... Help !


1 opmerking:

  1. Misschien krijg je straks 50 euro terugbetaald van Telenet ! dat zou nog eens een stunt zijn 🤣🤣🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen