dinsdag, juli 13, 2021

Duif

 

Gisteren avond om 23u30, zag ik bij de overburen deze duif op de vensterbank zitten. Ik deed de schuifdeur open en dicht, moest ook al eens hoesten. Maar de duif bewoog niet : ze sliep precies heel vast.


Deze foto roept verschillende vragen bij mij op :

-maakte deze duif deel uit van een groepsreis met De Reisduif ?

-vond ze na het feesten de weg naar het hotel niet terug ?

-had ze individueel deze B&B vensterbank geboekt ?

-was het misschien Vader Duif die te laat thuis kwam en van Moeder Duif niet meer binnen mocht in de boom ?

-slaapt deze duif nu op één poot ???

Vanmorgen om 6u ben ik eens komen kijken : ze zat er nog steeds in dezelfde houding.

Toen ik om 9u op stond was de duif vertrokken.

Zo te zien is houskeeping nog niet langs geweest want er is een pittige duivenvlaai achtergebleven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten