donderdag, januari 21, 2021

Kippenoverschot

 Op de inventaris van mijn diepvriezer stond dat ik nog 1 kipfilet had. Tijd om nog wat kip te halen, dus. Maar voor alleen enkele kipfilets naar Delhaize ? Ik dacht het niet. 

Donderdag kocht ik op de markt dan een half gebraden kippetje en vier rauwe kipfilets. De kippenman heeft altijd "grote" kipfilets, ttz. met nog een flappeke aan. Zo twee flappekes zijn voor mij al genoeg voor een maaltijd.

Thuis gekomen, prepareerde ik de filets om in de vriezer te steken. Groot was mijn verbazing toen ik in het vriesvak nog eens vier bevroren kipfilets zag liggen ! Ik had er blijkbaar al gehaald bij mijn laatste tochtje naar de winkel en was dat vergeten op te schrijven.

Dat wordt kip vreten, mannen ... 🐔


2 opmerkingen:

  1. Wanneer ga jij nu eens leren om voor de zekerheid niet alleen op uw "briefje" te kijken maar ook "in 't echt" in uwe diepvriezer ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het verstand komt niet voor de jaren ...

    BeantwoordenVerwijderen