dinsdag, juli 09, 2019

RTFM


Ik kreeg zonet een email van Topic (een enquête panel waar ik lid van ben) : Welkom bij CoCo ! (Consumenten en Communicatiepanel). Zonder verder te lezen klik ik op “ik doe mee” en begin aan de enquête, denkende dat dit zo een algemene rondvraag zal zijn om te zien waar mijn interesses liggen.

Het eten is bijna klaar. Ik heb de paprika met roomsaus van gisteren opgewarmd en ballekes gebakken. De ballekes liggen in de saus om nog wat verder te garen en te trekken. Het vuur staat af. Ik zal dat CoCo varkentje hier eens gauw wassen, zie.

’t Was verdorie een groter varkentje dan ik dacht : 20 minuten ! Achteraf ben ik nog eens verder in die email gaan kijken en ja hoor, ’t stond er klaar en duidelijk in : de enquête zou 20 minuten duren. Eigen schuld, dikke bult, dus …

En mijn ballekes verpieterd ! Allez, ’t is te zeggen : de roomsaus was een beetje geschift maar het geheel was nog perfect te eten en ’t heeft héél goed gesmaakt (want ik heb mijn bord uitgelikt).

Maar wannéér zal ik eindelijk eens leren om ontvangen/gevonden informatie helemààl te lezen ???


Geen opmerkingen:

Een reactie posten