donderdag, mei 18, 2006

Dank zij Broer, ben ik nog eens in mijn bioritme gedoken ... Dat was heel lang geleden ! Maar nu weet ik toch alweer een ietsje meer ;-)

Bijvoorbeeld, dat ik mij op 27 en 28 augustus van dit jaar SUPER zal voelen !!! Al mijn curves staan dan op het toppunt. Ik heb het alvast in mijn agenda genoteerd, zodat ik het niet vergeet ...

En dan heb ik een duitse bioritmeberekenaar gevonden (http://www.tay-tec.de/biorhythm/biorhythm-applet.de.html) die mij zomaar eventjes vertelt wanneer ik "wedergeboren" zal worden !!! Ter informatie, je word wedergeboren nadat je 21252 dagen geleefd hebt ... Dan ben je in je 58ste jaar. Als er dan nog maar iets goeds aan mij overblijft om wedergeboren te worden ...

Eens checken met oudere broer en zussen, hoe zij hun "wedergeboorte" ervaren hebben ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten