maandag, januari 17, 2005

Nu heb ik twee keer mijn GSM aan de adapter gehangen en toch bleef de batterij op een laag pitje staan ...

Telkens heeft dat machientje twee à drie uren aan die adapter gehangen en toch was mijn batterij niet opgeladen ! Vijdagavond had ik al vrij snel door wat er scheelde : ik had de adapter niet in het stopcontact gestoken ... En daar het tijd was om te gaan slapen, besloot ik het dan maar uit te stellen tot zaterdagochtend. Doe ik zaterdagochtend toch niet weer hetzelfde, zeker ? Ik steek de GSM in de adapter en begin aan mijn weekendlijkse klusjes. Na de middag kijk ik eens naar de batterijstand van de GSM : nog altijd maar half opgeladen ... Moest ik dus wéér tot de conclusie komen dat ik de adapter niet in het stopcontact gestoken had !

Meutje en de technologie : niet compatibel ! Moe, moe, moe word ik daarvan ...

Zaterdagavond zijn we met de collega's + echtgenoten naar het Chess Café in Leuven geweest. En, raad eens ? Dat is daar exact hetzelfde als in Chen's Wok Palace : wokken à volonté ! Maar het Chess Café had geen voorgerechtjesbar en bij Chen was het veel gezelliger. Het Chess Café is enorm : een gebouw boven drankencentrale Terclavers waar je op het gelijkvloers en op de eerste en tweede verdieping aan tafeltjes zit. Volgens mij zat daar zeker honderd man binnen. De files aan de wokken waren dus navenant. Wij zaten op de tweede verdieping dus konden we tussen twee bordjes door wat trappen doen. Dat was dan weer bevorderlijk voor de spijsvertering. Kortom, we hebben lekker gegeten en veel getaterd. 't Was dus een geslaagde avond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten