vrijdag, juli 16, 2004

Kamikaze-vlieg ...

Toen ik vanmorgen wegreed, zat er aan de BUITENKANT in het midden van mijn voorruit een vlieg. Ik dacht nog : als ik wat snelheid krijg, zal ze het snel laten afweten ...

Maar neen, hoor ! Terwijl ik vijftig per uur reed, bleef de vlieg zitten waar ze zat. In de bochten en alles ! En ze werd zelfs niet platgedrukt ... Ze stond daar ferm vastgeplakt op al haar pootjes en soms ging er eens een vleugeltje links of rechts omhoog.

Tot we de Coige uitreden. Dan heeft ze losgelaten. Ze wou waarschijnlijk niet te ver van huis terechtkomen ...

Oh ja, moet ik er nog bijzeggen dat het GEEN GOED IDEE is om te rijden en terwijl constant naar een vlieg midden op je voorruit te kijken ? Je riskeert namelijk ergens tegenaan te rijden ... ;-)

Zo, nog een dagje afzien en dan ga ik gedurende een week met mijn luie botten lekker in de tuin zitten ! Als ik de weerman van Radio 2 mag geloven, tenminste ...

Saluukes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten