maandag, juni 14, 2004

Zaterdag, bij Colruyt PIZZA's gehaald ! Neen, niet ongerust zijn : ze zitten veilig en wel in de vriezer, deze keer ... 't Was wel niet met volle goesting, dat ik deze keer pizza's gekocht heb. Die overdosis van vorige week laat zich nog voelen, geloof ik. Maar ja, ne mens moet toch iets om te eten in de vriezer zitten hebben, hé ?

Ik stond net aan de kassa, toen ik zag dat nogal wat mensen aan de uitgang bleven staan met hun kar : de regen kwam bij bakken uit de hemel neer. En toen het mijn beurt was om te betalen ... een KLOP ! ... en alle lichten gingen uit ! ... En dadelijk weer aan, oef ! Er werd gespeculeerd dat de bliksem waarschijnlijk ingeslagen was. Het duurde maar een minuutje om alle weegschalen en kassa's weer te laten opstarten. Chapeau voor de systemen bij Colruyt !

Thuis gekomen, stootte ik op een nieuw experiment in mijn koelkast. Voor de kaartavond in de Coige had ik o.a. Chaumes en Américan (of was het Martino ?) gekocht. Voor de goede orde heb ik de datum van de kaartavond nog eens opgezocht : 8 mei 2004. En kijk ! Helemaal achteraan in de koelkast lagen nog een restje Chaumes en Américain ! Nader onderzoek heeft uitgewezen dat de Chaumes vanbinnen waarschijnlijk nog te doen zou zijn. Maar neen, ik heb het niet "proef"ondervindelijk uitgeprobeerd. Op de Américain echter zaten mooie groene en witte wattenschimmels en er zat zelfs een beige schijfjes-schimmel bij, die een beetje weghad van een mini-lintwormpje. Gelukkig bewoog er niets in het doosje. Ik heb alles goed ingepakt en in de vuilbak gegooid. Interessant, niet ? Zulke experimenten ... ? ;-)))))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten